Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lukaszpluta | użytkownik

imię i nazwisko adresRadom/Kraków zarejestrowany05.03.2009 @00:21:21 ostatnio na stronie24.08.2010 @12:39:13



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty41 komentarze169 posty na forum15

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jagien    29.07.2010 @22:37:03
Piekne masz te otworki - zaprenumeruje sobie (:
~Sztorc    18.05.2010 @08:20:19
już spotkałem się z otworkami a twoja galeria jest bardzo fajna, jeśli można to poobserwuje
~davidowy    17.05.2010 @17:24:50
ciekawa galeria ;]
~kadrusz    17.05.2010 @16:30:48
hmmmm....skoro tak mówisz
~kadrusz    17.05.2010 @16:23:34
technika techniką...a co z efektem końcowym???
~kadrusz    17.05.2010 @16:20:45
jeśli ma mi wyjść coś takiego, jak Tobie to nie mam zamiaru
wolę aparat fotograficzny z prawdziwego zdarzenia
~kstek    15.05.2010 @22:36:11
co to? kto to? peelfoto
_______
________
_________
__________
~fotoluk    09.04.2010 @07:51:40
panoramy robiłem holga 120 wpc panorama
pierwsza rolka, kadrowałem wydawało się dobrze a wyszło jak widać
~fotoluk    07.04.2010 @20:49:52
dzięki
pinhole z pudełka po zapałkach
~Pinholeman    04.12.2009 @20:53:12
Widzę że jest więcej miłośników pinholi w Radomiu
~maciejblum    04.09.2009 @08:55:57
dzięki
_______
Siądź mi na fejsa bejbe ------> http://www.facebook.com/MaciejBlumFotografia
~maciejblum    02.09.2009 @14:57:22
osz, kłaniam się na plf jest ciekawa dyskusja pod jednym z tej serii
_______
Siądź mi na fejsa bejbe ------> http://www.facebook.com/MaciejBlumFotografia
~markos83    09.07.2009 @12:21:36
O! Witawszy, kolor widzę pozdro
~keraltok    26.06.2009 @00:07:49
Zaraz wrzucę LF z tego msc , co prawda o jakości zapomnij , bo to widać dopiero na 90x60cm , ale coś tam widać .
PozdrawiaM.
~jakubkudelski    22.06.2009 @22:29:35
lubię, fajne prace.
~fiolk7    22.06.2009 @22:28:19
widzę ,że masz swój styl,fajnie ,lubię takie klimaty w fotografi,pozdrawiam
~dangorka    07.05.2009 @18:53:43
zgadza się )
_______
* Zależy mi na rozsądnej krytyce
* Będzie mi bardzo miło jak poświecisz chwilę i ocenisz moje prace
"Great photography is about depth of feeling, not depth of field"
~HhanaPhotography    27.03.2009 @10:22:40
...Świat jest mały ...Witaj i tu ;*
~amnessia    26.03.2009 @21:25:29
Dziekuje
~anapt    25.03.2009 @18:23:10
jak to z daleka? widziałeś gdzieś?
_______
eee tam
~kaspik    25.03.2009 @13:42:58
dlatego tak mi podeszły Twoje prace. jestem na fazie poszukiwan siebie w fotografii i ostatnio mocno mnie facysnuja wlasnie takie motywy.. na tym chce sie skupic najbardziej.
~kaspik    25.03.2009 @13:32:57
mnie tez! z wrazenia! :D
~woytzek    18.03.2009 @20:09:21
Świetna galeria!!!
~MarcinAdam    10.03.2009 @11:39:13
witam ;]
dziekuje za komentarz...
pozdrawiam
_______
whatever turns you on...
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt